برای ما به عنوان شرکت ایرسا هویت کاربران و حفظ اطلاعات خصوصی آن‌ها همه چیز است. ما مفتخریم که همیشه نهایت تلاش خود برای حراست از اطلاعات شخصی شما انجام می‌دهیم و آنهارا به شخص ثالث تبلیغاتی و یا شرکت های فعال در بستر فضای مجازی نمی‌فروشیم تنها به این دلیل که حریم خصوصی شما برای ما بسیار حائز اهمیت است. استفاده شما از خدمات ما نشانه اعتماد شما به ماست و این اعتماد برای ما بسیار ارزشمند است به این معنی که ما متعهد شده ایم که هر اطلاعات خصوصی ای که از شخص شما دریافت می‌کنیم حفاظت و حراست به عمل آوریم. ما به نفع و خواسته مشتریان عمل می‌کنیم و همه چیز درباره پردازشی که از اطلاعات شخصی شما می‌شود کاملا شفاف است.

این سیاست حفظ اسرار بیان می‌کند که شیوه ما در خصوص جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی شما که از طریق سرویس دهی به شما به دست ما می‌رسد دقیقا به چه صورت است. لطفا آن را با دقت مطالعه کنید و در آخر برای شما سفری لذت بخش را برایتان آروزمندیم!

جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی

اهداف اصلی ما ‌برای جمع آوری اطلاعات به این دلیل است که به شما سرویس دهی کنیم و آن را ارتقا بخشیم تا بتوانیم اداره بهتری بر سرویس دهی به شما داشته باشیم (شامل حساب کاربری شما می‌شود، اگر حساب کاربری ساخته باشید) و همچنین قادر باشید به راحتی از خدمات و سرویس دهی ما استفاده کنید و لذت ببرید.

اطلاعات حساب کاربری: اگر شما یک حساب کاربری بسازید ما اطلاعاتی که بشود از طریق آن شمارا تشخیص داد را جمع آوری می‌کنیم، همانند نام و نشانی پست الکترونیک. اگر شما یک حساب کاربری بسازید به ما اجازه داده می‌شود تا به نام و آدرس حساب کاربری شما و اطلاعات حساب کاربریتان دسترسی پیدا کنیم. این اطلاعات شخصی برای این استفاده می‌شود که از امنیت و شخصی بودن اکانت شما اطمینان حاصل کنیم.

اطلاعات سفر: اگر شما از خدمات ما استفاده کنید، شما ممکن است از اطلاعات شخصی خودتان راجع به برنامه سفرها، برنامه ریزی ها، ترجیحات، رزروها،نکات، پیوست ها و این دست اطلاعات را ارائه بدهید. بعلاوه ممکن است شما اطلاعات درباره دیگر اشخاص که با آن‌ها به سفر رفته اید، ارائه بدهید. ما از این اطلاعات برای ارائه بهتر خدمات به شما و کسانی که با آن‌ها به سفر رفته اید استفاده می‌کنیم. این امر ممکن است از طریق ارسال پیام الکترونیک، اطلاعیه‌ها، پیام‌ها و ... انجام شود.

اطلاعات شخصی مرتبط با استفاده از خدمات سرورهای ما به طور خودکار بعضی اطلاعات را راجع به اینکه یک شخص چگونه از سرویس دهی ما استفاده می‌کند را ضبط می‌کنند (ما به این اطلاعات به عنوان “Log Data” رجوع می‌کنیم) که هم شامل کسانی که حساب کاربری دارند و هم کسانی که ندارند، می‌شود. Log Data ممکن است اطلاعات شخصی همانند آدرس IP ، نوع مرورگر، سیستم اپراتور، موارد سرچ، اطلاعاتی که یک کاربر درباره برنامه سفرش می‌دهد، تنظیماتی که بر برنامه سفر موجود انجام می‌شود. لینک سرویس دهی هایی که کاربر برروی آن کلیک می‌کند، فعالیت های کلیکی و داده‌های آماری را شامل بشود.

داده‌های شخصی ارسال شده توسط دستگاه موبایل شما: ما اطلاعاتی را که دستگاه موبایلتان در زمان استفاده از سرویس های ما ارسال می کند را جمع آوری می کنیم. مانند شناسه دستگاه، تنظیمات کاربری و سیستم عامل دستگاه شما، همچنین اطلاعاتی در خصوص استفاده شما از سرویس ها این چنین اطلاعات شخصی ممکن است برای موارد مختلفی استفاده شود: برای ارائه یک تجربه بهینه شده برای دستگاه شما.

نظرات شما در خصوص سایر کاربران: شما اطلاعاتی در خصوص سایر کاربران به اشتراک می گذارید برای مثال شما تجربه سفر خود را با تورلیدر ها می نویسید. این بخشی از مسئولیت اجتماعی شماست تا سایر کاربران درباره سفر خود با یک تورلیدر خاص تصمیم بگیرند.

اطلاعات شخصی که ما با شخص ثالث به اشتراک می گذاریم

ما اجازه نمی‌دهیم که اطلاعات شخصی شما فروخته یا خریداری شود ما هیچ داده شخصی را که از سوی شما یا در خصوص شما جمع آوری کرده ایم را انتشار نمی دهیم.